czwartek, 18 września 2014

Troszkę o sobię:D

Hej, w moim pierwszym poście napiszę Wam troszkę o mnie:D

Mam na imię Patrycja i mam 13 lat:D Wiem jestem troszkę młoda, ale bardzo dojrzała.
Moją pasją jest taniec i rysowanie, a oto jedna z moich prac:D            



                                                 
















Bardzo lubię to robić:D Serdecznie zapraszam na moje portfolio:  http://www.top-modelki.com/studio/portfolio/Patrycja210-8336.html   Jestem aktualnie w 1 gimnazjum i nie za bardzo lubię szkołę:D Mam młodszą siostrę Wiktorię, która jest ode mnie młodsza:D

Może teraz coś o tym blogu:

Będę wrzucać na niego różnego typu posty, np. o gotowaniu, o rysowaniu, o tańcu, o śpiewaniu i wielu innych:D

1 komentarz:

  1. Jaka logika xdd mam młodszą siostrę, która jest od mnie młodsza xdd
    Tak, rzeczywiście bardzo dojrzała jesteś xdddddd hahhahahaha xdd
    Taka rada, przed obublikowaniem posta zawsze przeczytaj go jeszcze raz xd

    OdpowiedzUsuń